.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پسر کروبی: علت اعتراضات، تلاش‌های پدرم برای مردم است!

پسر مهدی کروبی، پدرش را "روحانیت اصیل انقلابی" نامید و علت اعتراضات مردم قم به شیخ اصلاحات را نتیجه "تلاش مهدی کروبی برای مردم" دانست!

به گزارش شبکه ایران، مهدی کروبی که روز گذشته به توصیه میرهادی -رئیس دفتر خود- گوش نکرد و برای شرکت در مراسم ختم پدر وی عازم قم شدند، ساعتی بعد خود را در معرض شدیدترین اعتراضات مردم قم قرار داد به طوری که مجبور شد به خانه شیخ یوسف صانعی پناه ببرد.

محمد تقی کروبی، پسر دوم کروبی این موضوع را تایید می کند اما مانند رئیس دفتر پدرش، مخالف رفتن مهدی کروبی به جمع مردم بوده است.

وی در این باره گفت: با مراجعه به پدرش از او خواسته که به این سفر نرود اما مهدی کروبی در پاسخ گفته که خود را برای پرداخت هر نوع هزینه ای آماده کرده است.

فرزند کروبی که با بی‌بی‌سی فارسی مصاحبه کرده است، پدرش را "روحانیت اصیل انقلابی" نامید و علت اعتراضات مردم قم به شیخ اصلاحات را نتیجه "تلاش مهدی کروبی برای مردم" دانست!

وی اظهار داشت: آقای کروبی به دلیل افشاگری هایش علیه حکومت و تلاشی که برای مردم کرده است از سوی بخشی از مجموعه تحمل نشده است و در این راستا حتی به آستان مرجعیت هم تعرض می شود و روحانیت اصیل انقلابی و فداکار همواره در جهت دفاع از حقوق مردم هزینه داده است."

گفتنی است، تعداد معترضان به آقای کروبی در روز گذشته، بیش از چند هزار نفر گزارش شد که در مقابل منزل آقای صانعی تجمع کرده و علیه کروبی شعار دادند.

تجمع‌کنندگان همچنین خواهان محاکمه کروبی به‌دلیل اتهام‌زنی‌های او علیه نظام اسلامی و خلع لباس وی شدند.

گفتنی است پیش از این هم، آقای کروبی به محض حضور در اماکن عمومی با واکنش و اعتراضات گسترده مردمی روبرو شده بود. راهپیمایی روز قدس، نمایشگاه مطبوعات، حضور در استان قزوین و همچنین حضور در راهپیمایی 22 بهمن از جمله مواردی بوده که مهدی کروبی مجبور شد تا به کمک محافظان خود از محاصره مردم معترض خارج شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.126 seconds.